Účasť na projekte "Poľsko-slovenská iniciatíva propagácie a rozvoja značiek horských zemí"
Naše aktivity
-
Novinka vyrobená s rešpektom k prírode
- Obdobie:
- máj 2013
Nová Liptov Bryndza s údenou chuťou je pravým synonymom prírody. Je vyrábaná zo 100 % mlieka z horských oblastí Slovenska a zároveň v súlade so zásadami firemného projektu Zelený Liptov. Spojenie obľúbených tradičných chutí a nových trendov vytvorilo netradičnú delikatesu, ktorá si veľmi rýchlo našla svoje miesto v domácnostiach.
viac > -
Kampaň ZA SLOVENSKÉ MLIEČNE VÝROBKY vrcholí!
- Obdobie:
- jeseň 2012
Kampaň značky Liptov podporila aktivita „Za slovenské mliečne výrobky“, ktorú realizujú Slovenský zväz prvovýrobcov mlieka a Slovenský mliekarenský zväz z financií Mliečneho fondu, do ktorého je prispievateľom aj naša mliekareň.
viac > -
Produkty Liptov sú vhodné pre celiatikov
- Obdobie:
- 2012
Celiakiou trpí vo svete jeden človek zo sto a počet ľudí, ktorí zle znášajú lepok obsiahnutý v obilninách, narastá. Ste celiatik? Máte chuť na niečo, ale jesť to nemôžete? Odhaľte jedlá zo syrov Litov, s ktorými zabudnete na pizzu či hamburger.
viac > -
Účasť na projekte Kvalita z našich regiónov – Podpora slovenského pôvodu výrobkov
- Obdobie:
- Máj 2012
Výsledky prieskumu majú pre nás, ale zároveň aj pre ostatných slovenských výrobcov dôležitú výpovednú hodnotu. Poukazujú na to, že na jednej strane zákazníci pri nákupe uprednostňujú slovenských výrobcov a slovenské značky, ale na druhej strane ich na regáloch predajní nevedia nájsť. Práve zviditeľňovanie slovenských výrobkov a budovanie silnejšej väzby sú hlavnými cieľmi celospoločenského projektu, do ktorého sa tento rok zapojila aj značka Liptov.
viac > -
Odštartovanie projektu Zdravá farma s dvoma vybranými farmami
- Obdobie:
- Máj 2012
V máji 2012 sme odštartovali projekt Zdravá farma, do ktorého sme v rámci Slovenska zapojili dve pilotné farmy z Liptova a Oravy dodávajúce mlieko pre výrobky Liptov.
viac > -
Účasť na kampani podporujúcej slovenské mlieko
- Obdobie:
- Apríl 2012
Z Mliečneho fondu, do ktorého prispievajú výrobcovia mlieka a mliečnych produktov zo Slovenska, vrátane nás, sa financuje kampaň, ktorá od mája učí ľudí rozoznávať slovenské mlieko a mliečne výrobky od zahraničných.
viac > -
Na výrobu produktov Liptov používame 100 % mlieka z horských a podhorských oblastí
- Obdobie:
- Január 2012
Na výrobu produktov Liptov používame výhradne slovenské mlieko, ktoré pochádza z fariem, ktorých sídlo, lúky, pasienky, ale aj pôda na výrobu krmovín sa nachádzajú v nadmorskej výške minimálne 420 m nad morom.
viac > -
Účasť na projekte "Poľsko-slovenská iniciatíva propagácie a rozvoja značiek horských zemí"
- Obdobie:
- Január 2012
Zapojením do tohto projektu sa značka Liptov zaslúžila o šírenie tradícií a hodnôt regiónu aj v zahraničí. V rámci projektu sme sa podelili s ostatnými značkami horských území o svoje skúsenosti a taktiež sme sa zúčastnili súťaže Osobnosť horských zemí.
viac > -
Návšteva Francúzska a preberanie skúseností
- Obdobie:
- júl 2011
V júli 2011 sme mali možnosť navštíviť farmy, ktoré sú zapojené do projektu Zdravá farma vo Francúzsku a podelili sa s nami o skúsenosti. Vo Francúzsku tento projekt funguje od roku 2010 a vznikol ako reakcia na fakt, že chov kráv sa podieľa významnou časťou na celkovom znečistení ovzdušia CO2.
viac >
Účasť na projekte "Poľsko-slovenská iniciatíva propagácie a rozvoja značiek horských zemí"
- Obdobie:
- Január 2012
Zapojením do tohto projektu sa značka Liptov zaslúžila o šírenie tradícií a hodnôt regiónu aj v zahraničí. V rámci projektu sme sa podelili s ostatnými značkami horských území o svoje skúsenosti a taktiež sme sa zúčastnili súťaže Osobnosť horských zemí.
Poľsko-slovenské pohraničie, vrátané Żywca, Podhale a Liptova spája spoločná regionálna identita, ktorej korene vychádzajú z výnimočnej, pre tieto krajiny charakteristickej salašníckej a horskej kultúry.
Cieľom projektu je podpora kultúry horských zemí, ktoré sú blízke Poliakom a Slovákom žijúcim v pohraničných územiach. V rámci projektu prebehli v januári poľsko-slovenské dvojdňové edukačné dielne. Ich cieľom bolo šírenie znalostí o miestnych tradíciách a zvykoch horských zemí?, metódy optimálneho využitia ich turistických hodnôt, promócia ich tradičných a moderných značiek, prednášatelia boli z PL aj SR. V rámci dielní sa prezentovali aj skúsenosti značky Liptov a naša spolupráca s regionálnym združením cestovného ruchu Klaster Liptov.
V rámci tohto projektu prebiehala aj internetová súťaž na zviditeľnenie ľudí, ktorých činnosť a úspechy v horských regiónoch môžu byť vzorom a inšpiráciou pre ostatných. My sme za značku Liptov do súťažnej kategórie Osobnosť horských zemí? nominovali Janka Kresáka, riaditeľa výskumu a vývoja. Jeho pôsobenie v Liptovskej mliekarni je spojené s budovaním povedomia a šírením tradícií regiónu Liptov prostredníctvom vývoja produktov a aktívnej prezentácie našich syrov nielen na domácich podujatiach, ale aj v zahraničí.